Huisregels

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hanteren wij de volgende huisregels binnen onze praktijk:

  1. We werken uitsluitend op afspraak;
  2. We werken zonder assistentie. U hoeft zich niet te melden. Neem plaats in de algemene wachtruimte, dan wordt u geroepen, U kunt hier gebruik maken van ons WiFi-netwerk;
  3. We werken bij voorkeur met een vaste behandelaar, door ziekte of cursus kan het voorkomen dat u door één van de andere mondhygiënisten behandeld wordt;
  4. Wij verzoeken u wijzigingen in uw adresgegevens, verzekeringsgegevens, medicatiegebruik of andere veranderingen in uw gezondheid, zo spoedig aan ons door te geven;
  5. Indien u een afspraak niet na kunt komen, dient u ons tijdig (24 uur van te voren) te informeren. Wij zijn anders helaas genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen;
  6. Facturatie van de behandelingen in onze praktijk gaan via het factoringsbureau Infomedics;
  7. Patiënten wonende in het buitenland dienen direct na de behandeling contant te betalen;
  8. Indien facturen niet betaald worden, ook niet na aanmaningen via het administratiekantoor Infomedics, zullen uw vorderingen naar een incassobureau/gerechtsdeurwaarder worden doorgestuurd;
  9. Indien er sprake is van een betalingsachterstand, mogen wij op verzoek van Infomedics geen afspraken laten plaatsvinden/laten doorgaan op naam van die patiënt;
  10. Binnen onze praktijk accepteren wij geen agressief gedrag. Dit geldt zowel voor verbaal als fysiek agressief gedrag of het dreigen hiermee. Dergelijk gedrag zal dan ook lijden tot het uitschrijven uit ons patiëntenbestand en het ontzeggen van de toegang tot de praktijk;
  11. Onze herinneringsservice via e-mail/sms is een service, hieraan kunnen geen rechten worden ontleent;
  12. Wij doen ons best voor u, wij hopen dat u ook uw best doet voor ons. Zo is het erg fijn als u gepoetst heeft voor u komt en onze aanbevelingen voor een goede mondverzorging zo goed mogelijk uitvoert.