Nieuwe manier van factureren per 1-1-2023

De rekening van onze praktijk gaat veranderen per 01-01-2023

 

Wij begrijpen dat patiënten hun zorgverlener kiezen op basis van vertrouwen. Persoonlijk
contact is hierin onmisbaar. Daarom versturen wij onze rekeningen direct vanuit onze eigen
praktijk. Hier gebruiken we de software van Payt voor. De software maakt het voor u
mogelijk om uw rekeningen terug te vinden in een persoonlijke online omgeving (hier heeft u
geen account voor nodig), eenvoudig uw rekeningen met iDEAL te betalen en te
communiceren met de praktijk wanneer u vragen heeft over uw rekening of een
betalingsregeling wilt treffen.

Vergoeding van uw zorgverzekeraar
Op de rekening die u van ons ontvangt staat duidelijk aangegeven welk bedrag vergoed
wordt door de zorgverzekeraar. Dit is afhankelijk van uw leeftijd, type behandeling en de
voorwaarden van uw verzekeraar. Heeft u een vraag over de vergoeding van uw
zorgverzekeraar? Neem dan direct contact op met uw eigen verzekeraar.

De werkwijze van onze praktijk
De standaard werkwijze van onze praktijk is dat wij uw behandeling eerst indienen bij uw
verzekeraar. Het deel dat niet door uw verzekeraar wordt vergoed brengen we vervolgens bij
u in rekening. U heeft daarna 14 dagen om de rekening te voldoen. Dat kan u doen door
gebruik te maken van de digitale betalingsmogelijkheden, zoals iDEAL. Hebben wij nog
geen of een oud e-mailadres van u, maar wilt u wel graag uw rekeningen via de mail
ontvangen? Geeft uw e-mailadres dan door bij de receptie.

 

Veilig digitaal                                                                                                                                                                                                                                      Al uw persoonlijke gegevens staan in een streng beveiligde omgeving. De software van Payt
is gecertificeerd (NEN7510), waardoor u er op kunt vertrouwen dat Payt adequaat en veilig
omgaat met uw gegevens.

 

Met vriendelijke groet,

Uw mondhygiëne-team!